Pages

Muqaddimah

Assalamualaikum dan selamat datang ke blog areMaL. Blog ini adalah merupakan blog sendirian berhad. Segala yang tercatat dalam blog ini adalah hak pemilik blog kecuali diberitahu. Jika terdapat kesalahan fakta, kesalahfahaman isu atau yang berkaitan dengannya sila hubungi terus blogmaster :D

Perjalanan ini akan terhenti sekejap di lampu isyarat, dan akan diteruskan apabila lampunya bertukar HIJAU. Bersabarlah sekejap menunggu warna HIJAU itu, sementara warna MERAH dan KUNING silih berganti. Tapi ingat enjin jangan dimatikan!" TGNA

Jika Allah swt tidak menolongmu apa-apa yang kamu hendak, Nescaya tidak mungkin makhluk dapat menolongmu,Jika Dia tidak menunjukkanmu pada setiap jalan, Nescaya sesatlahmu sekalipun pakar yang menunjukkannya.
www.flickr.com
areMaL's items Go to areMaL's photostream

18 February 2009

Aku Kena Tag.

Aku kena tag. Menda tag nie? Kena jawab balik ke? Maxwel oo maxwel.. takpolah aku jawab lah slow2.hehe :D.

Dop dam jawab abis lagi. Sambung len kali. Susoh nok mikir weh.


A) 5 things I’ve learned so far in life

  1. Aku belajar cara nak hidup dalam dunia ini.

  2. Aku belajar cara nak berkawan. Ada kawan yang berjurus. Ada yang nakal. Kawan tetap kawan. :D

  3. Aku belajar cara nak belajar. :D

  4. Aku belajar cara nak guna computer, pahtu internet, buat blog, buat site.

  5. Aku belajar siapakah aku. :)



B) 5 things I’ve just discovered this year

  1. JAVA programming mudoh jah.











C) 5 ways I’ve changed













D) 5 things that make me happy

  1. Kumpul ramai-ramai bersama keluarga.

  2. Gathering sek-sek falahiah.

  3. Main futsal nga Team BULAN.

  4. superduper Computer dengan high speed tenet.

  5. Husnul Khatimah. :D



E) 5 things I want

  1. Nikon D3 tp D300 pom ok.

  2. Nikon 70-200mm f/2.8 VR

  3. Nikon 17-55mm F2.8

  4. Modified Keto. Ado R34 sebutir bleh doh.

  5. Round-round seluruh dunia sambil snap gambar :D Jauh perjalanan luas permandangan.



F) 5 names I want to tag

  1. Sapo?

  2. Demo

  3. Awok

  4. Mu

  5. Aku takdop saing. hehe


1 comment:

mazwhere said...

seih nyo xdop saim nah....hahahahaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...