Pages

Muqaddimah

Assalamualaikum dan selamat datang ke blog areMaL. Blog ini adalah merupakan blog sendirian berhad. Segala yang tercatat dalam blog ini adalah hak pemilik blog kecuali diberitahu. Jika terdapat kesalahan fakta, kesalahfahaman isu atau yang berkaitan dengannya sila hubungi terus blogmaster :D

Perjalanan ini akan terhenti sekejap di lampu isyarat, dan akan diteruskan apabila lampunya bertukar HIJAU. Bersabarlah sekejap menunggu warna HIJAU itu, sementara warna MERAH dan KUNING silih berganti. Tapi ingat enjin jangan dimatikan!" TGNA

Jika Allah swt tidak menolongmu apa-apa yang kamu hendak, Nescaya tidak mungkin makhluk dapat menolongmu,Jika Dia tidak menunjukkanmu pada setiap jalan, Nescaya sesatlahmu sekalipun pakar yang menunjukkannya.
www.flickr.com
areMaL's items Go to areMaL's photostream

07 November 2008

Tunggangan Perang

Antara koleksi gambar kuda perang ku di UTM :D Berjihad di dalam bilik kuliah. Sapa nak "try test" joom.. :D Dua gambar kat tgh tu diambil dgn D70s ketika dalam perjalanan balik Kelate.





Modifikasi yang ringan sahaje..walaupom takde duwik..tp minat punye pasal..
  • desbod L5
  • K&N air filter
  • Matola bullet & mid n cap ayam muffler
  • Sparco Racing Rims. made in japan..hehe
  • Doortrim L2s
  • n malas nak tulis dah..

2 comments:

Zawi said...

Aremal,
Bendera berkibar dengan megah menunjukkan dari mana asal kita dan dimana sokongan kita hehehehe.
Syabas kerana berani buat modifikasi.

Nabila H.... said...

salam..
lama xdgr khabar...
em, ana minat yang hijau tu je..:P
xde gambar en ke nak tangkap?...
ana lupa nak bwk gambar suasana kat sini...nanti la len kali ana upload gambar2 kat sini..insyaALLAH

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...