Pages

Muqaddimah

Assalamualaikum dan selamat datang ke blog areMaL. Blog ini adalah merupakan blog sendirian berhad. Segala yang tercatat dalam blog ini adalah hak pemilik blog kecuali diberitahu. Jika terdapat kesalahan fakta, kesalahfahaman isu atau yang berkaitan dengannya sila hubungi terus blogmaster :D

Perjalanan ini akan terhenti sekejap di lampu isyarat, dan akan diteruskan apabila lampunya bertukar HIJAU. Bersabarlah sekejap menunggu warna HIJAU itu, sementara warna MERAH dan KUNING silih berganti. Tapi ingat enjin jangan dimatikan!" TGNA

Jika Allah swt tidak menolongmu apa-apa yang kamu hendak, Nescaya tidak mungkin makhluk dapat menolongmu,Jika Dia tidak menunjukkanmu pada setiap jalan, Nescaya sesatlahmu sekalipun pakar yang menunjukkannya.
www.flickr.com
areMaL's items Go to areMaL's photostream

27 September 2008

Pagi 27 Ramadan 1429H

Pagi 27 September. Pagi 27 Ramadan 1429H. Pagi selepas malam antara malam-malam target Lail al Qadr. Pagi selepas aku baru sampai dari UTM. Pagi apa lagi yer.. Lokasi tingkat 3 rumah Zain Photo. Tinggal 3 hari lagi Ramadan. Gunakan semaksimum mungkin.







5 comments:

Anonymous said...

aloo salam .. lawa gamba' .. pakai camera per /?? ni utm laki ke pompuan .. .ayo terliur tgk camera gemuk (dslr) ,, duit takder.. lawa..gambar ..

areMaL said...

Ambo lelaki :D pakai d70s.. knapa.? budak UTM gak ke?

Siti Asma Bt. Mohd. Noor said...

masyaAllah..x sangka Allah bagi peluang utk melihat gambar secantik ini.. u know what..awan tu membentuk seperti kepak..burung.. cantik!!

Pak Zawi said...

aremal,
Cantiknya gambar.

Anonymous said...

Assalammu'alaikum...

Subhan-ALLAH! Ini petikan gambar dari aremal yer? Cukup sempurna. Cantik sungguh pemandangan malam-malam terakhir ramadhan. Teruskan usaha awak itu. (:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...